top of page
podání ruky

JEDNÁNÍ SE ZÁJEMCEM

Jednání se zájemcem o poskytnutí služby 

Jednání se zájemcem probíhá formou komunikace, nejčastěji osobně a ústně. Při prvotním kontaktu a zjištění situace u uživatele, informují pracovnicí o možnostech služby a pomoci, případně sjednávají schůzku, na které mohou být přítomni další osoby, je-li to pro obě strany vhodné (rodinní příslušníci, blízké osoby). V případě potřeby pracovníci poradny komunikují s uživatelem písemně (e-mail) nebo telefonicky. Pokud jsou splněny podmínky sociální služby (cílová skupina) a poradna je schopna poskytnout nebo zprostředkovat pomoc, je uzavřená ústní smlouva o poskytování sociální služby. V případě, že o to zájemce o službu projeví zájem, je smlouva uzavřena písemně. Sociální pracovníci poskytují informace a podporu osobám tak, aby zvládly řešit svou nepříznivou sociální situaci, využívaly vhodné pomůcky, služby, zorientovaly se v systému sociálních dávek, dokázaly si vytvořit prostor pro odpočinek a sociální vztahy.

Pracovníci poradny poskytují čas a prostor na rozhovor o nepříznivé situaci, věnují se také tomu, jak o nevyléčitelné nemoci či umírání v rodině mluvit a jak plánovat další kroky.

Poradenství je nabízeno celé rodině, případně dalším blízkým lidem a pečujícím.

Sledujte nás na sociálních sítích

  • Instagram
  • Facebook
  • Youtube

Centrum sociálních služeb Mělník | Fügnerova 3523, 276 01 Mělník | tel.: +420 315 630 040

© 2024 CSSM

bottom of page